Böcker och tidningar

Ett litet inlägg nu innan jag ska lägga mig med min bok.
Jag fick plötsligt alldeles för mycket att läsa. Jag är mitt Dödergök, som fantastiska Katarina Wennstam har skrivit. Allt hon skriver är bra, läs läs läs!





Men idag kom en annan bok jag hade beställt:

Jag vet inte om den är bra, men jag tycker sånt här är intressant. När alla går på skumma dieter som förstör både hjärnor och kroppar, så kan det vara bra att läsa om vad man faktiskt behöver äta, istället för vad man inte får lov att äta.


Och så kom tidningen Bröd med posten också. En massa spännande saker i det här numret.




Elin i min klass kom trea i Årets Pralin, med gran- och lingonpraliner!









Nämen titta, våra hattar!




Och Moa och Sanne, som ju går YH och inte gymnasiet, i marsipanrummet på chokladfestivalen.




Min praktikplats nya filial stod det också om.




Och så lite annat intressant sådär.






Så jag har massor att läsa, och dessutom kommer nästa Wennstam-bok hem från Adlibris snart. Hjääälp!


Kommentarer
Postat av: Miss C

Candy & Vanessa: Tack för tipsen om stretchövningar m.m. för ryggen! Känns bättre nu när

jag tränat lite, men jag bör nog träna på att lyfta barn på ett mer ergonomiskt sätt också,

även om det kan vara svårt när man knappt får tag på de springande barnen ibland! :P



Hoppas att ni haft en bra vecka! Trevlig fredag och helg!

2011-11-10 @ 20:23:53
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0