Halloween

Idag gjorde jag halloweenbakelser på jobbet. 180 stycken.
I helgen var jag på Halloweenfest. Det var då jag bakade de små budapestrullarna, och så passade jag på att testa det här receptet på chocolate chip cookies. De var riktigt goda, om man tycker om dem lite sega och inte torra/smuliga. Jag bytte lite av havregrynen mot kokos, det blev också bra!

Ally och Findus hade gjort det jättefint hos sig. Ally var Dr. Horrible, och Findus hade gjort världens häftigaste clownsminkning. Hon och Torben hade karvat lite pumpor också. Helt sjuka...





















Och jag var silverfisk, fast det förstod ingen.
Micke var Inspector Gill från Fish Police.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Alltså, den där clownen... Jag DÖR så läskig! Haha - silverfisk? ;)



Kakorna låter ljuvliga, sega är de bästa <3

2011-10-29 @ 01:27:43
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0