Teori och bagerimässa

Måndag idag, och teorilektioner. Även om entreprenörskap är roligt så blir jag helt seg i huvudet av att bara sitta stilla i klassrum en hel dag. Jag förstår inte hur jag klarade av gymnasiet och grundskolan, då var det ju sådär nästan hela tiden.
På torsdag åker jag med klassen till Bagerimässan i Kista. Det ska bli roligt och spännande, fast bussresan på nio timmar ser jag inte fram emot. Men sen blir det gratispennor och smakprover, och sånt älskar jag!


Nu borde jag göra lite på arbetet i hygien & arbetsmiljö, men tv, godis och korsord lockar mer. Får se till att spara lite av korsordstidningen till bussresan på torsdag bara.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Åh, bagerimässa, det låter ju inte fel det <3 Jag förstår inte heller hur man orkade med gymnasiet, nu har vi ju mycket färre lektioner och jag känner mig jättestressad >.<

2011-09-12 @ 19:53:04
URL: http://daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0