Fläta

Jag är sjuk, igen. Tror inte det blir så mycket värre än några dagars förkylning, men det är ganska irriterande att jag blir sjuk så ofta. Det här är väl tredje förkylningen den här hösten.

Mest blir jag sur för att jag ändå sköter min kropp såpass bra att immunförsvaret borde hålla. Jag tränar åtminstone ett par gånger i veckan, jag äter ordentlig, riktig mat. Regelbundna måltider och bla bla blaaa. Extra järn och omega 3. Dessutom är jag ganska noga med att få tillräckligt mycket sömn. Så vaaarför? Varför blir jag sjuk hela tiden? :(
Jajaja. Min blogg börjar bli lite gnällig nu, det får jag lägga av med. Här är i alla fall en bild på min lite väl jästa sexfläta, från i fredags.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, såg att du plugga på Österängskolan i Kristianstad! Kul, där pluggade jag i våras! Hur trivs du?

Kram Karin

2011-11-20 @ 20:03:58
URL: http://www.bagerskan.se
Postat av: Karin

Hej igen!

Jag gick VLC, vore kul att gå YH men inte just nu. Att veckopendla i ett halvår tärde lite för mycket på mig och familjen.

Camilla är jättemysig, hälsa så gott!Jo det var fullt upp hela dagarna, är lärarna Per och Claes snälla mot er? Hur är schemat upplagt nu? Vi hade en del klagomål på just det...

Kram Karin

2011-11-21 @ 10:28:09
URL: http://www.bagerskan.se
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

åh, HUR SNYGG FLÄTA SOM HELST! Skönt att du är på bättringsvägen i alla fall <3

2011-11-21 @ 20:36:08
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0