Träningsbabbel

Söndag söndag söndag. Snart börjar fjärde praktikveckan. Visst är det ganska tungt ibland, men även om tiderna är konstiga så är arbetsdagen kortare än mina vanliga skoldagar. Nu är det bara nio timmar som går till praktiken, och i skolan är det elva timmar om man räknar in resorna.
Alltså funkar det bättre att ha ett regelbundet träningsschema, och det gillar jag! Det blir så mycket lättare och roligare om man faktiskt kommer till gymmet några dagar i veckan, och det inte hinner gå veckor mellan passen.
Så idag har det blivit Sh'bam och Shape, och det är så roooligt! Sen har jag bara varit hemma och tvättat, och tittat på Så mycket bättre.


Spännisen


När jag ändå är igång med mitt tjat om träning, så kan jag ju tipsa om min favorit-träningsblogg. Om ni är intresserade så kolla in Sofi Lindberg. Hon är så jäkla vettig, och hennes blogg gör mig glad!

För övrigt har helgen varit jättetrevlig, med sällskapsspel, mängder av te, och en fylld sockerkaka som jag glömde ta bilder på. Hade ju tänkt lägga upp recept, men det får bli en annan gång.
Jag var också inne en sväng på Lunds Stenugnsbageri, där jag frågade om praktik och köpte bröd. Tyvärr har de för trångt i bageriet för att ta emot praktikanter, men det var roligt att titta in i alla fall.
Någon som har tips på trevliga bagerier eller konditorier i Skåne, till min nästa praktikperiod?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0