Alla bidrag i skulpturtävlingen

Vi kom trea med hattstugan, och på första plats kom Magnus Johanssons bageri och konditori. Det var tuffa motståndare alltså, riktiga chokladproffs. Var det någon som var där och tittade?




Vinnarbidraget, från Magnus Johanssons konditori. Men tätt tätt efter kom ett av bidragen från vår klass. Patrik, Michaela, Robert och Sara gjorde Findus med Pettsons hatt, här nedanför.








Hattstugan kom på tredje plats, och jag glömde förstås att ta bilder när den stod på plats.






Hattmakaren, också ett bidrag från klassen. Emelie, Emil, Elin och Jessica har gjort den.





Tekla, också från klassen. Josefs, Julias, Thereses och Saras skapelse.




Och här är Tössebageriets bidrag.





Och PO Choklad.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Stort grattis till tredjeplatsen! Gud vad fina alla bidragen var, jag älskar allihop! Vilken tur att inte jag satt i juryn ska jag säga ;) Pettson och Findus var ju otroligt mysig, och så gillar jag ju eran Beskowhatt skarpt alltså! Och åååh, Alice i underlandet - nostalgi <3

2011-10-18 @ 00:59:32
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0