Bröd


Idag gick det bättre än förra veckan. Lite ändringar i ugnstempen bara, så blir det grejt.







Idag var sista skoldagen innan praktiken. Nu träffar jag inte klassen förrän om sex veckor. Lite synd förstås, men det känns mest roligt nu. Skönt att komma ut i verkligheten ett tag.

Jag gjorde lite bröd, som sagt. Sen var det storstädning och fika. Vi hittade en krukväxt på mikron i lunchrummet. En döende liten skruttig en, som vi inte ens visste att vi hade. Det säger något om hur ofta och noga vi städar där.

Kommentarer
Postat av: Mathea

re. yes. Havregrynsgröt står jag mig väldigt länge på. och jag äter hellre något rejält när jag kommer hem istället. och tar bara något mindre mitt på dagen. Jag klarar mig verkligen på det eftersom havregrynsgröten mättar så bra! :)

2012-02-11 @ 17:44:29
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0