BIlder från skolan

Nu har vi ju slutat skolan, och jag har ett par veckors semester innan jag börjar på mitt sommarjobb i Ystad. Men jag har ju kvar en del bilder från skolan, som jag inte har hunnit lägga upp här. Så det kommer nog lite i efterhand ett tag till. 
 
Här är några från gesällveckorna (också de enda bilderna jag hann ta i skolan under den månaden).

Sista dagen på bagerigesällen. Vi plockade fram alla wienerbröd och vetebullar och penslade med aprikotering. 




Ägg och socker. Patrik var lite optimistisk när han valde kittel.


Didrik sprayar sin chokladskulptur, och ser cool ut.


Vi byggde om ett vanligt klassrum till chokladrum, eftersom det var 30 grader varmt i våra egna lokaler. 


Sara och Moa fixar specialarbeten. Moa ser ut som om hon just har fällt några träd och byggt en båt, och det blev förbannat bra, så nu spottar hon ut snusen och sätter sig i bastun med en öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0