Chokladfestival i helgen!

Vete-race. Folk var som galna på kanelbullens dag.

Förresten, gubbar som klagar på att någon kanelbulle är mindre än de andra... Okej, de ska vara lika stora, men det är inte sååå konstigt om det skiljer några gram ibland, när man mest får lita på ögonmått och känsla. Så kom igen, ge er. Men jadå, du får absolut peka på den där som ligger underst och ser fin ut. Nähä, det var inte den du menade? Den? Den ljusa med mindre pärlsocker? Ja vänta, jag ska bara gräva igenom hela högen... Sådär! Jaha... du tycker ändå den är för mörk och liten och dyr? Men du vill köpa den i alla fall? Okej. Tack och... Förlåt?





Snart får man väl höra att baguetterna är olika långa också...




Nu ska jag alldeles strax iväg till Stockholm, och choklaaadfestivalen! Supermegakul, mest för att jag får träffa mina klasskompisar igen. Äntligen! :D



Kommentarer
Postat av: Per Dinoussard

Hur många gram väger de? Gissar på 87 gram.

2012-10-27 @ 14:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0