Princesstårtor

Jag var kvar sist på praktiken igår. Min chef stressade iväg, lämnade en lapp och sa "Du kan väl göra de här tre princesstårtorna?".

Så typiskt att det går mycket bättre att jobba när ingen ser vad man gör. När man inte känner att man måste göra på ett särskilt sätt. Nu var det inte så komplicerade grejer heller, men jag blir ändå alltid nervös om någon står och kollar att jag gör rätt, och då blir det lite sämre.


Så här brukar inte deras tårtor se ut, men de får skylla sig själva om de lämnar mig sådär.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

De blev otroligt snygga i alla fall, hur de än brukar se ut! =) Och jag förstår den känslan, det är alltid lättare att göra saker när ingen står över axeln! När jag bjuder hem folk till mig brukar jag alltid vilja fixa allt innan de kommer, annars kommer allt bara strula till sig! Men så är jag lite kontrollerande i köket också ;)

2011-10-29 @ 01:26:24
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Johanna

Känner igen mig i det. Blir för nervös när folk ska bevaka mig. Gäller till och med när jag skriver sms, klarar inte av att ha någon som kikar över nacken då. Känns som att personen ska granska varje ord man skriver. Haha, bara jag som är onödigt nojig egentligen.. :S

2011-11-02 @ 14:25:37
URL: http://myretardedlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0