Jag erkänner mig besegrad


Jag kämpade hårt och länge, med vitlök och ingefära som vapen, men förkylningen fick mig till slut.
Det kanske var träningen i torsdags, för i fredags kväll mådde jag inte bra alls.

Jag har verkligen inte tid att vara sjuk! Det går inte, det finns ingen plats för sånt i min kalender. Men det verkar som om jag får stanna hemma från skolan imorgon. Som tur är har vi ju teori på måndagar, och det är betydligt lättare än chokladskulptering att plugga in hemma.

Det blir förhoppningsvis inte någon jätteförkylning; både igår och idag har det varit halsont, snuva och allmänt tjockhuvud-säckigt-gnällspikande på en jämn nivå. Inte någon vidare feber eller så. Förhoppningsvis räcker det med en extra dags ligga-i-sängen-och-lösa-korsord-kur för att jag ska bli frisk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0