Semlor, bröd och ögonlock.



Jag hinner för fasiken aldrig blogga. Och när jag har tid är jag för trött. Idag är det semmeldag och jag har jobbat natt. Eftersom jag är lite dum i huvudet sov jag bara fyra timmar innan niotimmarspasset. Nu är jag grymt sugen på att lägga mig, klockan tre på eftermiddagen. Men jag ska hålla mig vaken ett tag till, så att jag inte blir helt förstörd i huvudet imorgon.
Semlor ja. Jag har haft ett riktigt lyxigt år när det gäller det. Fler än jag brukar trycka i mig, och dessutom har jag bara ätit de bästa, från Söderberg & Sara. Den mandelmassan alltså...

Igår hade jag min lediga måndag, och då bakade jag bröd, för att öva lite på att snitta och sånt bra. Lite tråkiga i smaken, men ganska fina ändå.




Nu vill inte ögonen hålla sig öppna längre, trots två muggar kaffe. Godnatt så länge.

Kommentarer
Postat av: Ally

Mycket snyggare än mina bröd! X)

2012-03-04 @ 23:01:21
Postat av: Lindispik

Sjukt fina bröd. :o

2012-04-06 @ 23:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0