OMFG!

Min chef klagade på att jag inte uppdaterar bloggen. Och man gör ju alltid som chefen säger, så det är väl dags.

Jag är inne på fjärde praktikveckan nu, och det är så kul. Jag trivs bara bättre och bättre. Förra veckan jobbade jag natt, och det är nästan mysigast. Man träffar en massa fulla och pratglada folk på tåget, och sen står man vid ugnen hela morgonen och känner sig skithäftig och pratar om hur bitter man är för att man aldrig gick på rave.

Men sover för lite gör man, och trött blir man, hur roligt det än är. Så att nattjobba hela tiden är nog ingen höjdare. Idag började jag klockan sex istället, och känner mig lite mer normal i huvudet.

Tre veckor, sen börjar skolan igen, och då är det fullt upp. Schweiz-resa och gesällpanik. I maj är själva proven, sen har vi lektioner ett par veckor i juni, och så är det avslutning. Och sen? Sen ska jag tillbaks till Ystad, för jag har fått sommarjobb! Whoop whoop!

Kommentarer
Postat av: myskankan

grattis till jobbet:)

2012-03-02 @ 18:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0