Chokladben, chokladarmar, chokladfötter, choklad choklad choklad.

Fredag betyder eget arbete, och jag tyckte att det var en passande dag att gå till skolan igen, liksom på prov. Var där i fem timmar, och det var ganska jobbigt. Helt frisk är jag inte, men jag behövde i alla fall inte proppa mig full med värktabletter som i tisdags (jag tror att det var därför jag blev ännu sjukare. Febernedsättande piller försämrar kroppens eget försvar, japp).



Först satte jag ihop skulpturen, och nu är den så gott som färdig. Alltihop är gjort av choklad.





Jag och Didrik, båda lika snörvliga och trötta, satt en stund med det gemensamma arbetet. Jag tänker fortfarande inte avslöja vad det ska bli, men en bild till kan ni få se ändå. Det kanske inte ser ut som choklad, men det är det. Blandad vit- och mjölkchoklad.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Alltså du, jag tänker lägga till dig som favorit nu, jag vill veta allt om din utbildning, och tycker om din blogg! Bara så du vet ;)

2011-09-11 @ 17:38:18
URL: http://daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0